suger verkligen på att blogga

vet att jag suger på att blogga men ska bli bättre jag lovar!
 
 
kan berätta lite snabbt om igår :   vi drog till elin efter vi hade ätit, för robin var inne i stan å gjorde nå, men sen så kom hugo och robin dit, vi tönta oss och sånt där,  men elin hade match klockan sex typ så vi alla for hem vid fem å åt sen så städa jag mitt rum snabbt sen drog jag till robin å var med han å hugo, vi for till konsum, snacka osv! men for hem därifrån vid halv tio för for å mötte amanda å julia på coop, där köpte vi godis å sånt sen drog vi till amanda å gjorde verkligen allt möjligt, dom gjorde min kväll! sen så sov jag å julia hos amanda, vi somnade kring tre ( iallafall jag å julia) har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår liksom! men vi vakna kring elva idag då så låg vi å snacka lite sen så drog jag å julia hem vid tolv, då så kom tintin till mig vid ett, hon gjorde min dag, först var vi hos mig å gjorde allt möjligt, sen drog vi ut till stan å åt och de, sen drog vi till munksund å hängde runt där, kom hem vid sex då så fixa jag mig till fotbollen, sen drog jag till matilda också for vi på träningen, gick väl okej men ska försöka fixa bloggen lite nu puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera så mycket du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för komentaren
Trackback
RSS 2.0