MÅNDAG

Kan berätta om lördagen, jag städa huset,baka,alle var här vi gjorde allt möjligt, for med å handla, for å köpte en plattång på rusta för 149 kr som jag älskar! å sånt där, men på kvällen drog jag till robin klockan 8 (20)å var där med han å hugo sen drog vi till olivia sen så var vi ute å sånt, vi snacka å de sen for vi hem kring 11 (23) jag å olivia men då for vi tillbaka kring 12 (00) men sen var vi inte så länge men sen så sov jag hos min gullapa! men vi åt popcorn å sånt å snackade om allt ! söndagen då,Varit som en hel vanlig dag för mig har inte gjort nå speciellt har varit ute å sprungit, skönt som fan å komma iväg i andra tankar! har duschat, alle har varit här och sånt där. Men nu så har jag spanska, vi ser någon film så tänkte blogga! Men Olivia kommer hit då hon har slutat å vad vi ska göra vet jag inte, men har match ikväll mot Luleå!


Kommentarer

Kommentera så mycket du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för komentaren
Trackback
RSS 2.0