SÖNDAG

Lördag: upen gick åt helvete, fick in 1 mål å stog målvakt hehe, nämen kom hem före 3 var så trött så gick å  la mig på soffan å somna till halv 4 då gick jag å duscha sen kom Carin, vi spela fotboll, var på willys å köpte chokladpudding sen for vi till coop å köpte jordgubbar å dricka, sen for vi till henne å sov även där!
Söndag: vi vakna efter 9, då klev vi upp å åt sen så låg vi bara å kolla tv, lennart hämta mig vid 11 så for hem å inte gjorde så mycket, sen så skulle jag vara med Tintin å Julia men då kunde inte Julia så var bara med Tintin, vi tog bilder, for till willys osv,men hon for typ hem kring halv 9, ska börja lägga mig snart för är så trött!
 

Kommentarer

Kommentera så mycket du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för komentaren
Trackback
RSS 2.0