lång inlägg eller nå

 
orkade verkligen inte blogga igår, amen jag vaknade vid 10-11 typ? då slog jag på en film sen kom Alexander å då så ¨var¨ jag med han som,sen for han! Då for jag tilll Tintin å var med henne sen efter ett tag kom Elin, då gick vi ut å tog bilder sen gick vi in till Elin å såg film, vid halv 5 for jag hem då åt jag å fixa mig å for till träningen som börja halv 6, vi var först bara 6 stycken där men sen kom 2 till men de gick super bra! stog mest målvakt för hade så ont i bena haha, träningen sluta 7  då jag kom hem såg jag Luleå hockey matchen, sen vid pausen så duscha jag sen låg jag hela kvällen å såg de typ, men sen såg jag två filmer, sen så vid 3 typ? somna jag!
jag vakna kvart i 11 eller nå idag! tänkte dra mig in mot stan med Matilda sen, länge sen jag träffa hon känner jag!
 
 
 
orkar inte lägga upp nå mer bilder!
 
 

Kommentarer

Kommentera så mycket du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för komentaren
Trackback
RSS 2.0