MÅNDAG

alltså idag har jag gjort mycket känns de som haha men sluta vid tjugo över 2 men kom inte hem förräns 3 för jag å några stanna kvar å gunga,snacka å sånt! Sen så kom Tintin vid halv 4 då plocka vi blommor haha men vi skulle ha "bröllop" HAHA vi var så fula! Sen så for vi till Julia kring halv 5 å skulle till Willys å dollar!men då drog Tintin hem, sen så for jag å Julia dit men vi kom hem efter 5 å då åt jag sen så kom Julia till mig å vi sköt fotboll till varann å de sen for vi till henne å tönta oss sen så for jag hem kring halv 8 å for å spela fotboll med alle, sen så kom jag hem efter 9 men imorgon har vi friluftsdag som suger.


Kommentarer

Kommentera så mycket du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för komentaren
Trackback
RSS 2.0