har försökt blogga från mobilen men he har inte funkat!

Jag har faktiskt försökt, men igår så hade vi ju match och vi vann med 1-0 mot sunderbyn, vi var värda de! men kom efter 1 så då la jag mig ute å sola eftersom de var så fint väder, sen så for jag in till stan å träffa Carin vi for å köpte glass sen for vi till mig å gjorde allt möjligt! men hon for hem efter 8 så jag la mig i soffan å bara kolla tv,
men idag så hade vi spanska prov, de gick väl bra, haha men for med Carin hem å vi gick först ut med Jänta ( hennes farmor's hund) sen så såg vi film sen så filma vi då vi gjorde ¨ flygplanet¨ å allt möjligt, men kom hem efter 5 då mamma hämta mig, sen så for hon,jag å lennart till dollar å fick hem tuggummi,ansiktsmask,såna här servetter å hårinpackning men håller på att lyssna musik å plugga, ska också plugga till provet vi har på onsdag, men  då vet ni!
 

Kommentarer

Kommentera så mycket du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för komentaren
Trackback
RSS 2.0