alla 97 som gilla, men skriver namnen som ni heter på instagram

fannysvanljung - jätte fin, snäll, vill vara med någon dag
amandajohannson - känner inte så bra, men söt!
ssamboman - känner inte så bra, men ser bra ut!
sagapilfjall - känner inte!
simonjarvelin - ser bra ut,står mig nära,kan snacka med allt om,snäll,rolig,kung i fotboll, måste träffa snart
fillifjonken - känt sen vi var grymt små,måste träffa snart igen,snäll!
kklaraa00 - går i min klass, grym i fotboll,måste vara med snart igen!
elinnordluund - jätte söt, säkert snäll, vill vara med snart!
izabergvall -  känner inte!
eddenygren - känner inte heller
tildamaa - står mig nära, måste vara med snart, älskar dig osv!
alvarensfeldt - grymt söt,snäll, måste vara med snart!
vilmarenberg -  grym i fotboll, söt, jävligt snäll, går i mitt fotbollslag, vill vara med någon dag!
sandraohlund - känner inte men söt
aalvawikstrom - känner inte, men fin!
sebbish12 - tappat kontakten med, måste vara med snart, snygg!
moa_bjork - varit med nångång, jävligt fin, snäll!
backtemanz - står mig väldigt nära, jätte fin, grymt snäll, måste vara med snart igen
melissawiggerfors - känner inte men söt.
klarafotboll - går på min skola!
eemmathun -  står mig jävligt nära, kan prata med när som helst, älskar dig, ett tag sen vi sågs, blond,trög,omogen osv ;)
hannajohaansson - grymt fin, snäll, bra i fotboll, vill vara med nån dag!
stoffeherrdin_ - känner inte men ser bra ut
carolineealm - brukade vara med då jag var mindre, går på min skola, söt!
oliviazetterstrom - åh grymt fin, jätte snäll, vill vara med någon dag!
affee23 - känner inte men brukar smsa med ibland :)
feliciaaforsgren - varit med någon gång förut!
linnclareen -  fin, vill träffa snart!
millymymalin - känner inte så bra, men kommer nog vara mycket med i sommar eftersom vi kommer på nära varandra ;)
emmabrannholm-  fin, känner inte
skoterboy - känner inte
jimlindqvist - tappat kontakten med men söt
vilmareenberg - min finis, måste vara med snart
annna_andersson - känner inte men söt! :)
viilmaenstrom - mött några gånger i fotboll, men känner inte
cajsa_lindstrom - känner inte
nelliezackrisson - står mig nära, ska träffa i sommar för min gullis kommer ner till Piteå, älskar dig!
jjenny14 - känner inte
jacquelinel2000 - känner inte heller
alvaalundgren - söt, bra i fotboll!
loovhan- fin, känner inte
hmortsell- jätte fin, vill träffa någon dag!
maxwikdahl - känner inte
eemmabergstroom - känner inte men söt
mirandrafotboll - går på min skola
jjohanna99 - måste träffa dig snart igen,älskar dig!
jenkalindberg - fin, men känner inte!
fridamikaelsson - känner inte
albineriksson_ - känner inte, brukar smsa med ibland! :)
hannaaeee - känner inte!
oliviasandbergg - står mig nära, måste vara med snart igen, älsk dig!
sandrajohanssonnn - känner inte men söt!
eelinohman- känner inte men fin!
ssarajo- jätte fin, älskar ditt hår!
louiseesiuol2 - känner inte
linneaa_bostrm - känner inte men fin!
jjjuliagustafsson - har tappat kontaken med :/ men jävligt fin å vill ha kontakt med igen mera,snäll å underbar
julialoveellinor - min älskade moster som jag litar 100% på å kan säga allt till å kan inte beskriva med ord, älskar dig <3
juliaalindman - går i mitt fotbollslag , bra i fotboll å söt!
moish1708 - känner inte
claassee - känner inte så bra men ser bra ut!
selmaabdulal - tappat kontakten med men fin!
thelliinn - vill hitta på nå igen, ser bra ut, grym i fotboll å snäll!
idakaarle - känner inte
gurraanderssoon - känner inte men ser bra ut å är  bra i fotboll!
majajohannsson - känner inte så bra men söt!
eeemmiil - vet inte ens vem de är
freedrikabjoork - känner inte men har mött några gånger i fotboll å fin
emillestander - känner inte
hugoomma - känner inte men gretas kille
groejsarn - känner inte men bra i fotboll
minnakallman - går på min skola
alva_marklund - känner inte
filippaazaahn- känner inte men mött några gånger i fotboll!
belindh - känner inte
fannysvanljung - känner inte så bra men vill vara med nån dag å fin!
julia_ohlund - känner inte
linanormark - elins lilla syster som jag träffar ofta då jag är med Elin ;)
rogerlarsson12 - ser bra ut å vill lära känna bättre
miinoubeerglund - känner inte
jojjef50 - bra i fotboll, ser bra ut å känner inte så bra!
mindra_berglund - står mig nära, kan inte beskriva med ord!
clarafotboll02 - går på min skola
smillalindback - går på min skola, fin!
amandasund01 - varit med några gånger! :)
sockervadden_ - känner inte
tovasvedjestrand01 - känner inte men söt
hugorankkvist - min bästa,omogen,snyggast, trög, töntig, kan lita på hela tiden, kan berätta exakt allt till, står mig nära, kan inte beskriva med ord, älskar dig <3
xstmx - känner inte
smurfprinsen2 - träffat några gånger
thereseisaksson - går i mitt fotbollslag :)
wiggefors- känner inte :)
elinsunden12 - känner inte men mött några gånger i fotboll! :)
oliverstefansson -  står mig nära, måste träffa snart, min bror å allt <3
cecilia_brannstrom - känner inte men fin !
rackoboy - mitt ex ex , ser bra ut , vill forsätta vara vänner..
tintin_bberg - går i min klass, en jag var med mycket förut, saknar dig!

Kommentarer

Kommentera så mycket du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för komentaren
Trackback
RSS 2.0